svenska|english
VANLIGA FRÅGOR
Om du har en fråga som inte besvaras nedan, tveka inte att höra av dig via vårat kontaktformulär eller via e-post så svarar vi så snart vi kan!
|
Bokning
|
Betalning
|
Leverans
Hemleverans med Budbee: Utrustningen levereras senast kvällen datumet din hyra påbörjas (mellan 17-22, du kan själv välja en mer specifik tid via länk från Budbee, kostnad tillkommer från 19:-) men oftast har du möjlighet att välja att få utrustningen redan kvällen innan. Vill du försäkra dig om att ha utrustningen kvällen innan behöver du boka en dag tidigare. Returen ska ske senast kvällen då hyran avslutas. Leverans till ombud med Postnord: Utrustningen kan hämtas senast eftermiddagen datumet din hyra påbörjas men oftast kan utrustningen hämtas redan kvällen innan. Vill du försäkra dig om att ha utrustningen kvällen innan behöver du boka en dag tidigare. Returen ska lämnas in till ditt ombud senast kvällen då hyran avslutas.
Utrustning kan hämtas och återlämnas dygnet runt, året runt.
|
Returer av varor
Det går även bra att byta till helt annan produkt så länge den kostar lika mycket eller mindre än den vara du ursprungligen beställt. Byter du till en vara med lägre pris kommer vi att kreditera mellanskillnaden. Vi reserverar oss för att varan du önskar byta till kan vara slutsåld när vi mottar din retur. I det fallet häver vi köpet och krediterar summan för returen.
|
Utrustningen
Placera aldrig utrustning nära en eld, tänk på att gnistor kan bäras av vinden. De självuppblåsande liggunderlagen är endast avsedda för att användas inuti tältet ovanpå tältmarkduken eller i hammock.
|